2012. március 31., szombat

4. Visszatekintés a múltba / Ami még szükséges/


Először is bocsánat a késésért , de ma megírtam a folytatást és ha tetszik akkor írjatok komit :D 

4. Visszatekintés a múltba / Ami még szükséges/

/Elena/

-          Még is mik azok a fontos dolgok, amiért nem indulhatunk ? kérdeztem idegesen széttárt karokkal.

-          Elsőnek is ! Te velem ne veszekedj , mert amilyen könnyen én belementem, ebbe a mentsük meg Damon-t hadműveletbe , / forgatta szemeit/ olyan gyorsan ki is léphetek belőle, aztán kitépem a szíved és elmegyek. – megértetted ?

-          Ere nincs időn Katherine hát nem érted ….. ?  De nem tudtam befejezni , már a keze a torkomat szorította, és a keze a mellkasomban szorította , a már nem élő szívem. Majd megismételte az előző kérdését.

-          Megértetted , kislány ? Kérdezte immár másodszor, kidudorodó erekkel a szeme alatt, és kihegyesedett vámpír fogakkal.

-          Igen , csak engedj egy aztán meghalhatom a mondókádat

Katherine Elengedett majd elkezdett mesélni .

-          Az elsőt csak te tudod teljesíteni , Úgy agyából fél órája vagy vámpír , tehát van másfél órád hogy igyál mielőtt meghalsz , dobta a kezembe a zacskó vért, amiből hamar kiittam a tartalmazó nedűt. Az első kortyok igazán kellemetlenek voltak , de tudtam most nincs helye a nyafogásnak és én választottam ezt az utat.

-          Rendben az első lépés kipipálva , és most mi fog következni ? Kíváncsiskodtam a hasonmástól  .

-          A második lépés nem más mint, hogy szereznünk kell egy boszorkányt , és a harmadik pedig egy varázsgyűrű neked , ha jobban tetszik akkor más néven napgyűrű, hogy ne égj majd el , mert minden bizonnyal szükséged lesz ha nappal járni akarsz majd az útszán.

-          Rendben akkor szólok Bonnie-nek és ő elintézi ezeket , már ha nem fél majd tőlem , mert átváltoztam . Vettem elő a készüléket a zsebemből és keresgéltem a telefonszámok között , de Kath közbeszólt.

-          Nem a barátnőd lesz a boszorkányunk , ugyan is nem csak egy gyűrűre lesz szükség , és ehhez egy erős boszorkány kell nekünk.

-          Hát akkor még mire ? Ki lesz akkor az a személy? Kérdeztem már kissé dühösen, és zsebembe raktam a telefont. De ő csak egy női nevet kiáltott.

-          Mey! És megjelent egy barna göndör hajú lány aki kissé hasonlított rám és Kath ra de azért jócskán különböztünk is . A lány odajött hozzánk és üdvözölt minket.

-          Elena! Ő Mey Petrova/Pierce a húgom , aki boszorkány , és vámpír egyben és különleges erővel bír. Még nem volt soha ilynere példa, tudom  de tudtunkkal ő az egyetlen ilyen faj , amit VW nek hívunk a Vampire Witch ből ered.

-          Mey?!

-          Igen ? kérdezte gyöngéd hanggal.

-          Akkor elkészítenéd nekem a gyűrűt, és segítenél megmenteni Damon-t ?

-          Persze. Mosolygott a lány – Látom Damonnak senki sem tud ellenállni .. majd kutakodott a táskájában egy gyűrűért.

-          Ez megfelel ? Kérdezte felém mutatva a gyűrűt de engem inkább az érdekelt amit az előbb mondott.

-          Váj, mit mondtál az előbb ?

-          Azt hogy jó e ez a gyűrű .. monda zavarodva .

-          Nem, nem arról beszélek, hanem hogy neki senki sem tud ellenállni.

-          Ja.. Igen nagyon izgalmas, és bátor fiú.. mosolygott kacéran ,fantasztikus pasi minden téren , engem első látásra elcsábított.

Szörnyülködve hallgattam amit Mey mondott, igazán zavartak a szavai, és Damon még nem is szólt nekem hogy lett volna valakije Kath-on kívül   , mert Kathról tudok , meg hogy vagy milliónyi futókapcsolata volt de Meyről ? Főleg , hogy ő Kath húga.

-          Mey ?! pislogtam a barna hajú nőci felé, de ő csak bólogatott, hogy mondhatom .

-          Mennyire volt komoly a kapcsolatotok DAmonnal ?

-          Hmmm….. ez egy nagyon érdekes kérdés ugyan is …. De nem tudta befejezni mert Kath közbevágott.

-          Elég legyen már , erre nincs időnk . Adta a gyűrűt a kezembe , és indulásra invitált minket , de nem hagytam annyiban ezt az egészet , az autóban folytattam a kérdezősködést …  



2 megjegyzés:

  1. Szia! :)) Nagyon jó lett az új fejezet :)) Csak így tovább. :D

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Nagyon tetszett mind a négy fejezet, ami felkerült eddig a blogra. Igen érdekes a történet, mert igen különleges elgondolásnak tartom, hogy Damonból hidrid legyen és Elena önként vállalja a vámpírságot. Így kíváncsian várom, hogy mi fog még történni :)

    VálaszTörlés