2011. december 23., péntek

A hibridem és én : 01. fejezet

Első fejezet * _ *  Nem álmodtam !


/Salvatore villa , Elena szemszöge/

Mély álmaimban négy alakról álmodtam az arcukat nem láttam csak a lábukat és a testüket , mégis legbelül éreztem, hogy valamiféle kötelék köt hozzájuk  közeledtek felém akaratlanul is de futni kezdtem vámpírsebességgel de ő gyorsabb volt és elkapott  „ Mondtam hogy soha sem szabadulsz tőlem amíg meg nem öllek ” , a következő pillanatban a keze már a mellkasomba fúródott és a szívemet szorította , most már láttam hogy ki az „ De én megöltelek” Igen Klaus volt az , és mellé szegődött még egy férfi és két nő a férfit is nagyon jól ismertem Eliha  volt az a két nőből csak az egyiket ismertem fel Katherine volt az , de ő nem halt meg akkor miért látom ?
A másik nő közeledni kezdett felém és gúnyosan , persze egy kis iróniával mosolygott rám és simított végig az arcomon . – Szegény kis Elena , de jól fogok szórakozni a te kis hibrid pasiddal, tudod nagyon szemre való mosolygott és a következő pillanatban megjelent Damon is és átkarolta a nőt majd megcsókolta fájó szívvel néztem hogy a szívem darabokra törik közben , már nem ellenkeztem a halál elöl . „- Most már megölhettek !” mondtam ki és fájdalommal a szívem helyén estem össze a téli hóban , majd felébredtem és ugrottam egyet az ágyban , észlelve hogy Damon még mindig alszik mellettem és nem hagyott el , nagyot sóhajtva fogtam meg a fejem és „dobogó” vámpír szívemhez nyúltam, felálltam és lementem a nappaliba , készítettem magamnak egy kávét és a tűzzel szembeni kanapéra ültem le .  Egy enyhén hideg kéz érintését véltem fel vállamon azt hittem Damon az de tévedtem, amitől még jobban féltem , amiről azt hittem most már végleg vége , most ismét itt van és az én vállamat fogja .
- Klaus! Rezzentem össze ültő helyemben de aztán felálltam .
- Én megöltelek, hogy kerülhetsz ide?
- Szervusz Elena…


*****

Jelenleg itt vége az első fejezetnek . tudom nagyon rövid lett de szerintem izgi is , és remélem valamennyire hatottam rátok ezzel a történettel ha igen értékeld ! és írj komit is!

Nina Girl





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése