2011. december 28., szerda

A hibridem és én 03. fejezet

Harmadik fejezet : Visszatekintés a múltba 03. rész / Katherine /
/Elena szemszöge/

Az , hogy az emberi életemnek ebben a percben, órában véget ért, egy kisebb félelmet ejtett bennem. Most azt várva, hogy újraéledjek vámpírként, ez alatt az idő alatt volt időm gondolkodnom, hogy miért nem tudtam , miért nem mertem eddig bevallani magamnak azt a gyönyörű érzést ami az egyik Salvatore fiú iránt érzek vagyis amit Damon iránt  érzek.
A Stefannal való szerelmem nagyon szép volt, boldog voltam ebben a szerelemben, de amikor már Damon a közelemben volt, a lélegzetem elállt a szívem egyszerre vert lassan , hevesen , és gyorsan , azt az érzelmet amit iránta táplálok, azt még senki iránt sem éreztem . De, legbelül nagyon is tudtuk mind a ketten , hogy ennek most volt itt az ideje, hogy ez beteljesüljön . A következő pillanatban erős fény  szúrta  a szemem és nagy éhség gyötört , majd egy olyan személy ült a kanapén mellettem engem figyelve akire egyáltalán nem számítottam. Aki kiköpött a hasonmásom volt.

      -     Katherine! Ültem fel lassan a hasamhoz nyúlva ahonnan már eltűnt a kés okozta seb.

-          Nézz csak rám ! fogtam meg az egyik kezével az arcomat majd erősen tekintett ugyan olyan barna szemembe amilyen az övé volt. Nem értettem túlságosan a reakcióját aztán megértettem miért húzta gúnyos mosolyra a száját, majd elengedte az arcom.
    
-          Sejtettem , hogy hamarosan bekövetkezik ez a pillanat . – De  hol van Damon ? nagyon furcsa, hogy ő csak úgy belegyezett abban hogy ez legyél. Gondolkodott cinikusan.

-          Szerinted ha itt lenne ezt engedte volna ? Hát rosszul gondolod KATHERINE ! álltam fel dühösen.

-          Miért mi történt?

-          Klaus hibridet akar belőle csinálni ! mondtam ki nagyot nyelve .

-          Hogy mi ? miért pont Damon ? –És hogy lehetsz te vámpír ?

-          Varázslat van rajtam , ami megöl két órán belül vámpírvérrel a szervezetemben és újraéledem vámpírként Ha Damon nem megy el velük .

-          Igaz , elment vele de tudtam , csak akkor leszek képes Klaussal szemben segíteni, hogy kiszabadulhasson  meséltem el az egész történetet ha hasonmásnak.

-          Oké, de kinek a vére  van a szervezetedben ? Kérdezte összeszűkített szemmel és ráncosított homlokkal.

-          Nagyot sóhajtva mondtam ki neki végül a választ : STEFAN

-          Sejtettem, De hiába vagy te vámpír, Klaushoz édes kevés vagy picinyem,  nem sokat változtat a tényen hogy átváltoztál. – De együtt megpecsételhetjük a sorsát a hibridnek emelt ki a kabátjából egy régi kötésű anyagban lévő cuccot, szétnyitva egy fehér csavart karó volt benne és hamu egy üvegcsében.

Sejtettem, hogy mi lehetett az , gondolom a fehér tölgyfából van ami leégett még 1864 ben, de mit keres ez Kath.. ná ?

-          Ez a fehér tölgyfából készült ?  Erre ő csak egy elismerő bólintással válaszolt.

-          De mit keres ez nálad , és hogy idehoztad, ha nem is tudtad, hogy mi történt.

-          Eredetileg Damonnak akartam hozni de látom ez az ő segítségére fog majd szolgálni.

-           – Ha egyesítjük az erőnket és ezt használjuk emelte fel a karót, akkor a te hős szerelmesed életben marad.

-          Oké akkor menyünk , örültem hogy megvolt minden ami kellet és megmenthetjük a férfit akinek magamban bevallottam hogy igen is szeretem.

-          Még nincs meg minden 3 dolog hiányzik kiabált utánam ..

-          És mégis mi  a franc olyan fontos hogy nem mehetünk ? 


____________________________________________
Tudom nem lett valami hosszú , de igyekszem a 4. kel és az a 3 hiányzó dologról fog szól megismerjük majd benne Mey-t !



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése